Σελίδες

Η λίστα ιστολογίων μου

Powered By Blogger

Τρίτη 1 Φεβρουαρίου 2011

βραδυνη διαδικτιακη και μη διαδικασια

Πριν μιση ωρα γυρισα απ το γυμναστηριο,δεν πεινουσα αλλα οταν ειδα το κουτακι με τους ωμους ξηρους καρπους κ τα αποξηραμενα βατομουρα κ τις σταφιδες το πηρα διπλα μου για παρεα,Εβαλα στα γρηγορα ενα κεικ να ψηνεται και αρχισα την περιηγηση..2 αρθρα η σημειωσεις καλυτερα μου τραβηξαν την προσοχη.Η μια ,της Ξανθιππης μιλησε για μια γυναικοπαρεα που πρωτη φορα γνωριζεται (γνωριστηκαν με ψευδωνυμα μεσα στο διαδικτυο ) απο κοντα.Ετσι ακριβως ειναι και με ποσοστο που θ αγγιζε το 90% πιστευω οτι θα ταιριαζαν οι περισσοτερες,ΑΝ ηταν ακομπλεξαριστες με την εμφανιση κ αλλα τινα που κανουν καποιον να αισθανεται αβολα.
<<<<η γυναικεια φιλία ειναι κατι αξεπεραστο,δεν ειναι σαν την αντρικη μονοτονη,εχει λογω της αναγκης να τα βγαζουν προς τα εξω οι γυναικες,τοσα πολλα να πει,ν ανταλλαξει και να υλοποιησει.


Η δε αλλη σημειωση αφορουσε παλι την γυναικεια προσωπικοτητα μ ενα λινκ απο ενα νεο site το idoll.Ki αυτο μεσα στην πραγματικοτητα ειναι, χωρις να επεκταθω παραπανω..

Σε λιγο θ αρχισω ν ακουω την αγαπημενη μου μουσικη, θα σκαω που καποια πραγματα δεν ειναι οπως θαθελα,που στον κοσμο παραεξω υπαρχει πολλη θλιψη κ αγωνας, θα με διακοψει 1000 φορες ο κανακαρης μου για οτιδηποτε,με σκοπο να καθησει μαζι μου ,διπλα μου και με εξομολογητικη διαθεση..

Θα βλεπω τους φιλους που εκανα εδω η που ειχα απο πολυυυυυυυυυυυ παλια και θα πουμε καμμια κουβεντα,αν και τα πολλα τα λεμε απ το τηλεφωνο...

Θα σχολιασω οτι μ αρεσει η οχι,θα πω κατι επιδοκιμαστικο η καθησυχαστικο, η χιουμοριστικο ,η καμμια σκετη σαχλαμαρα ....

Θα περασει η ωρα,ισως παιξω και κανενα παιχνιδι η προωθησω καποιο απ τα πολλα μειλ που κυκλοφορουν με καθε ειδους περιεχομενο.

θα πιω το βραδυνο τσαι μου (η Ρωσιδα η αραβισσα η κινεζα θα καταντησω με τοσα πολλα που πινω καθε μερα)..

Και στο τελος αν τα βλεφαρα κλεισουν ταυτοχρονα με τα εγκεφαλικα κυτταρα σε υφεση θα παρω τη γνωστη οδο κουζινα,σαλονι,χωλ,κρεββατοκαμαρα...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου