Σελίδες

Η λίστα ιστολογίων μου

Powered By Blogger

Παρασκευή 8 Απριλίου 2011

παραμυθια για τους μηνες ( Μαρτης)1

Γνωριστηκαν τυχαια οπως πια τωρα ετσι γινεται.
Φανταστικοι διαλογοι:
εκεινης:
Ωραια τα λεει
εκείνου;ωραια τα λεει, και ωραια γραφει και ωραια ειναι
εκεινης:καλο γραψιμο,ομορφος,απο μυαλο;
εκεινου;φαινεται ξυπνια,γραφει,εχει χιουμορ,κανει και ωραια σκιτσακια
εκεινης:τελικα εχει πολλα ταλεντα αυτος,ασχολειται και με πολλα,φοβερα ενδιαφερων τυπος
εκεινου; γυναικα με μυαλο,πραγματιστρια και με τοσες ευαισθησιες  καπως δυσκολο να ειναι αληθινο,καποιο λακο εχει η φαβα
εκεινης: μα παραειναι  καλος,,,λες να λεει ψεμματα σε καποια πραγματα,πως θα γινει να το μαθουμε;
εκεινου: αραγε τα λεει ολα για τον εαυτο της; λες να ειναι παντρεμενη με 4 παιδια και στη φωτο μια ξαδελφη της;λες να ειναι καμμια που ολη μερα ειναι στο σπιτι της,διαβαζει ιστοριες και μετα τις πασαρει σαν δικες της;
εκεινης:εχει γουστο να ειναι παντρεμενος με τεσσερα παιδια,να μην ειναι καν αυτος στις φωτογραφιες,να ειναι ενας κοιλαρας,παρατημενος αλλα να εχει μυαλο και να το βαζει να δουλευει για να μας δουλευει;
εκεινου: προχωραμε γρηγορα και δεν μ αρεσει καθολου απο τη μια ,αλλα απο την αλλη τι εχω να χασω;ισως αποδειχτει μια ακομα λαθος γνωριμια,ετσι κι αλλιως δεν εχω σκοπο να παντρευτω ακομα
εκεινης:αχ! αν μου ζητησει να βγουμε,λεω να του πω πως ειναι νωρις ακομα,αλλα απο την αλλη τι εχω να χασω; αν ειναι λαθος ,τουλαχιστον ας ειναι νωρις νωρις.Μην το παρατραβηξουμε
Πραγματικοι διαλογοι:
εκεινου, σ εκεινην: μια και γνωριζομαστε ηδη ενα μηνα, μηπως και να βλεπομασταν κι ολας; στο τηλεφωνο η φωνη σου ακουγεται εξαιρετικα ευχαριστη και θελω πολυ να σε δω.
εκεινης , σ εκεινον:να σου πω και εγω αυτο ελεγα μεσα μου,μερες τωρα.Ας βρεθουμε να πιουμε εναν καφε τουλαχιστον,η φωνη σου μ αρεσει πολυ και ξερεις...οι γυναικες αντιλαμβανονται πολλα με τ αυτια τους.
Εκεινου, σ εκεινην: Λοιπον,αυριο πρωι ,μολις ξυπνησω και κανω μπανιο,θα τηλεφωνηθουμε και θα παμε για πρωινο σ ενα απιθανο μερος, ενταξει;\
εκεινης, σ εκεινον: συμφωνω, κι εγω πρωι κανω μπανιο,οποτε μετα τηλεφωνιομαστε και βλεπομαστε.
Φανταστικοι διαλογοι:
εκεινου; μωρε μπραβο; μπανιο πρωι πρωι,φρεσκαδα αποπνεει αυτο και καθαριοτητα
εκεινης:  μωρε μπραβο; μπανιο πρωι πρωι; καλο μου ακουγεται,αν ηταν αλλιως θα ελεγα οτι προετοιμαζεται για κατι πιο "κοντινο",αλλα το ξεκαθαρισαμε αυτο,για πρωινο παμε.
εκεινου; ανυπομονω  να τη δω επιτελους
εκεινης: ανυπομονω να τον δω επιτελους

Πραγματικοι διαλογοι:
εκεινου σ εκεινην : καλημερουδια ομορφοκοριτσο! ετοιμη; σε μιση ωρα στην πλατεια Κλαυθμωνος
εκεινης σ εκεινον: καλημερα αγορι,ετοιμη ,πανετοιμη (απο μεσα της).Οκ θα ειμαι εκει ακριβως σε μιση ωρα

Φανταστικοι διαλογοι:
εκεινου: εφτασα !! που ναναι; ποια ναναι;
εκεινης: εφτασα ακριβως, που ναναι , ποιος ναναι;
Πραγματικοι διαλογοι:
εκεινου σ εκεινην : γειασου κοπελλια αγνωστη, ειμαι ο  Δημητρης
εκεινης σ εκεινον: γεια και χαρα σου, ειμαι η Αννα
Φανταστικοι διαλογοι:
εκεινου; μα τι πλασμα ειναι αυτο; τετοιο χαμογελο,,,καθολου σνομπ και ξυπνια παρακαλω και χαμογελαστη,βαρεθηκα τις ξινες φατσες
εκεινης: μα ειναι ενα εντελως φανταστικο παιδι,και καλοβαλμενος και χαμογελαστος και ξυπνιος,βαρεθηκα να βλεπω ξινες φατσες και τυπους που τα εχουν ζησει ολα και τα ξερουν ολα
Πραγματικοι διαλογοι:
εκεινου;Πρωινο στον Λυκαβηττο η μηπως θελεις σε κανενα παραθαλασσιο μερος;
εκεινης:να σου πω κοντα στη θαλασσα μαλλον ειναι πιο ωραια
εκεινου; εχω μια καλυτερη ιδεα,αν εχεις μπολικο χρονο
εκεινης; εχω ολο τον χρονο που χρειαζεται
εκεινος;πρωινο λοιπον στην αιγινα!!!!!
εκεινης:πως ειπες!!!!!!!!!!!!
εκεινος:δεν σου αρεσει η ιδεα;
εκεινης:μα ειναι πρωτοτυπη και θαυμασια
φανταστικοι διαλογοι:
εκεινης:αχ και να τον γνωριζα μερες πριν,εξυπνος,χαμογελαστος,καλοβαλμενος και με πρωτοτυπες ιδεες
εκεινου:αχ και να βλεπομασταν πιο νωρις,καιρο ειχα να βρω ενα ατομο που δεν ξαφνιαζεται και συμμετεχει ακομα και σε τρελλες ιδεες
εκεινης: βλεπω οτι θα τα παμε καλα
εκεινου: βλεπω οτι θα τα παμε καλα
............................................................................



2 σχόλια: