Σελίδες

Η λίστα ιστολογίων μου

Powered By Blogger

Τρίτη 31 Δεκεμβρίου 2013

παραμυθια για τους μηνες -γεναρης

παραμύθια ; ίσως όχι 
αλήθεια; ίσως ναι

ενα ξέρω μόνο
πως αλήθεια είναι ότι σε τριγυρίζει και παραμύθι ειναι ότι ειναι στο υποσυνειδητο και σε τριβελιζει.
πχ 
καθε χρονο σκεφτομαι -και τωρα ειμαι πολυ ωμη- να κερδισω ενα πρωτοχρονιατικο λαχειο και φτιαχνω με λεπτομερεια καθε κινηση τακτοποιησης αυτων των τεραστιων ποσων.
ε, ειναι ενα παραμυθι που το ζω για μερικες μερες και μετα το ξεχναω.

επισης
καθε χρονο σκεφτομαι πως θαταν η ζωη μου αν ετσι, αν αλλιώς, αν ήμουν με κάποιον ή με καποιον άλλο, τι θα έκανα,.

η  πως θα ήταν η ζωη μου αν επαιρνα διαφορετικο δρόμο απο αυτον που πηρα, σε σχεση με σπουδες, με δουλεια, με χομπυ, με ασχολιες κλπ

ε και μετά φυσικα συνέρχομαι και βρισκομαι στην αληθειά μου.
καλή; κακή; δεν εχει σημασια.αυτή είναι και μ αυτην θα πορευτώ.

λοιπον, η αλήθεια μου είναι, δυο ψυχες που ανατρέφω, μια προσωπικότητα που διαμορφωνω συνεχώς, ο περίγυρός μου που σε γενικές γραμμές έχει τις ίδιες σταθερές εδω και πολλά πολλά χρόνια.

η αλήθεια μου είναι η αγαπη που παίρνω και που δίνω, το χαμογελο που σπάνια δεν θα φωτισει το προσωπο μου, η αβιαστη θετικη άποψη που εχω για πολλά πραγματα, μη πω για όλα και φανώ χαζοχαρούμενο, υπεραισιοδοξο  άτομο.

η αλήθεια μου είναι οτι νοιαζομαι, άλλοτε έμπρακτα, άλλοτε μονο ιδεολογικα για οτι στραβο συμβαινει.και θέλω να το αλλαξω.

η αλήθεια μου είναι μάλλον η αλήθεια.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου